Fat people are harder to kidnap

Jag måste bara, jag blir helt galen. Paul McCartney är den bästa som finns. Jag får inte nog av hans musik. Jag vet inte ens vad jag ska skriva, jag har inga ord till att beskriva hur mycket jag älskar honom. Jag kan inte få nog av intervjun från Ellen DeGeneres(?) Hans dialekt är så underbar att jag nästan avlider, han har underbar humor och åh. " no, call me KING(k)! "
- Jag dör varje gång.
Jag har nog lyssnat på Hope of deliverance 10-tal gånger idag. Jag får inte nog. underbara människa, underbara musik!
* sigh *


Hope of deliverance
from the darkness
that surrounds us

I will understand.
some day, one day
you will understand
always


jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0