the number 23 / 13

Jag och erika tittade på röd drake igår och dregglade efter hannibal. hot,hot,hot. Den var skitbra! så spännande och komisk och mums! säger jag bara. Sedan tittade vi på number 23 igår med jim carry, så sjuukt bra den var! jag älskar den filmen, precis sådär psykisk som filmer ska vara.
Bara en sak, nu ser vi 13 överallt! inte 23, utan 13! vi räknar allt och alla hela tiden. erika har 13 lampor i sin lägenhet, 13 skåpsluckor, 13 saker i badrummet, 13 värmeljus, 13 växter, 13 bokstäver i hennes namn. Hem till mig så är det 13 julstjärnor, jag duschade i 13 minuter igår, 13 blir vårat registrerningsnummer, imorse när jag skulle göra te och varje gång jag tittade på micron så var det 1:03 eller 13 eller 1.13.  Gårdagens datum blir 23 ifall man lägger ihop siffrorna.
2008 + 12 + 03. Nu verkar vi säkert helt galna ( det är vi säkert också ) men det är sant. och jag kan inte sluta räkna saker xD

jävla psyco inlägg ni får nu. men det är så himla creepy!


Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Ja clowner är scary :/

HAHA efter att jag och min kompis sett number 23 så såg vi också nummer överallt. Och allt stämde. :o

2008-12-04 @ 14:27:04
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: JohanPalmAndHisFansIsBajs

INGET blir 13 ni bara tror det...

2008-12-13 @ 23:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0