My name is Jimmy, but my friends call me ' the hideous penguin boy.'

Ny design igen. Headern tog nästan 3 timmar att göra så nu får den vara så ett tag. Jag stör mig så på att den inte går att få enda ut i kanterna. Jag har försökt ändra varenda liten kod men det går inte så nu har jag gett upp.

Igår var vi i Göteborg jag, Moa, Erika & Lousie. Jag hade det himla trevligt och vi gick till Rockshop och jag dog där inne, jag och moa var tvugna att gå ut innan vi snodde med oss allt i hela affären. Beatles-kakburken var så himla sööt! :')
Men jag fick med mig en Rolling Stones t-shirt & The Fireman - Electric Arguments med mig hem. Gud, Electric Arguments är så himla bra. Jag dör. Jag får så många intryck och blir helt glad i hela kroppen av blandningen mellan Pauls underbara röst och musiken som är helt .. inga ord (: Jag lovade att jag skulle bli lycklig när jag fick den, och det är jag också! :'D
Sedan var vi inne i världens finaste bokhandel! Massa böcker om Beatles, Rolling Stones, Bob dylan, Elvis, Aerosmith och massa andra fina band. Jag ville ha dom alla men jag fick ingen musikbok med mig hem.
Istället köpte jag The melancholy death of oyster boy & other storys av Tim Borton. Kungen! Den är så sjukt underbar, ni ska få se en historia någon gång (: Jag längtar så sjukt tills Alice i underlandet kommer. Den kommer vara så sjukt bra, både Johnny Depp & Helena Bonham Carter är med ( som i nästan alla Tims filmer ) Underbart! <3


Kommentarer
Postat av: Moa

hihi. headern är superfin och likaså du! hoho

2008-12-28 @ 13:26:08
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: V

åhhh vilken fin header :D

2008-12-29 @ 09:49:18
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0