Men, Men, Men!

Jag har inget att göra. Jag bara sitter och blogga är det enda som är underhållande här så ännu ett onödigt inlägg är påväg. Nämligen en lista över mina favorit män, allt från bad guys till good guys ;D ( domstårinteiordningförjagkanintebestämmadet )


Jokern/Heath Ledger

Vad ska jag säga. Jokern är så grymt jävla underbar, det går inte beskriva. I just Love him! <3
Och Heath, den mannen alltså. Han är en så grymt bra skådespelare och jag har älskat varenda film jag sett med honom, nu när jag ser någon av hans filmer så blir det inte samma sak. Det gör lite ont. Och sen är han sjukt snygg också!

Paul McCartney/Beatles

Jag älskar Beatles, det har väl inte gått förbi någon. Jag mår alltid så sjukt jävla bra när jag hör deras låtar och jag kan inte låta bli att inte sjunga med. Men mest av allt älskar jag Paul. Oh Gosh! Mannens musik! det är kärlek all over! Jag skulle ärligt kunna göra vad som helst för att se honom live. Hans humor är ju också helt underbar. Och dialekten och allt! kärlek! <3

Dr.Cox

Dr. Cox är helt klart den koolaste läkaren någonsin. Med alla hans små föreläsningar och skämt. Han har alltid något att säga. speciellt till J.D. När Cox går igång på honom så finns det inget som kan hålla mig för skratt. Sen det som är så underbart med honom är att han har den där hårda utsidan och när han väl visar sina känslor så blir det så bra. och, han skulle gärna få vara min läkare, any time ;D

( fortsättning kommer .. )

Kommentarer
Postat av: H

Tackar!

Vad hittar du på idag då? :>

2008-11-02 @ 13:35:11
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: [elina]

Heath Ledger är den snyggaste mannen i världshistorien!!! :D

2008-11-02 @ 14:53:14
URL: http://heretostay.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åhåhåhåh! Dregen då? :) Och Robin? :D

2008-11-04 @ 18:54:12
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0