Säga upp allt

Jag funderar på att sluta blogga .. det känns så meningslöst om det inte är någon som läser eller kommenterar. Jag skulle säkert räknas som en dålig bloggare eftersom min blogg varken handlar om mode, politik, kändisar eller något annat stort ämne. Jag är stolt över min blogg och att jag skriver precis det jag vill och känner för, oftast är det väldigt ointressant men det är ändå jag. Visst skulle det kännas sjukt tomt utan bloggen, anledningen till att jag ens loggar är väl som störst bloggen och läsa om andras liv. Jag kommer säkert ha fattat ett beslut tills imorgon, och tills dess lär jag blogga ganska mycket. vi får se..

Kommentarer
Postat av: Moa

DU ÄR KVAR !!!!!!!!!!!!!!!! inga men.

2008-11-25 @ 20:05:26
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nej, sluta inte blogga. Jag vet att jag har blivit dålig på att kommentera. F'låt! ;*

2008-11-26 @ 09:25:42
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0