Snapeward

Jag har egentligen bloggat alldeles för mycket idag. ( jag har inget liv ) Men jag är så glad för Erika och jag flummar ihjäl oss på Msn xD Hon vände verkligen runt på hela min dag, från röv till godis!


Snapeward säger (18:42):
Börje, hjälp mig...
jag knarkar celine dion
Don't mess with the snapeward! säger (18:42):
AHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAHAH celine dion! X'D
Snapeward säger (18:43):
AHHAHAHAAHHAHAHHAHAHA!
Ja, celine dion xD
Don't mess with the snapeward! säger (18:46):
alltså. seriously! jag vill storshoppa på Lagerhouse! XD
Snapeward säger (18:46):
WOW! Välkommen i klubben 8D *skaka hand*
Don't mess with the snapeward! säger (18:46):
* skaka hand *
det är så stört. har du sett badmössan med punkfrill? XD
Snapeward säger (18:46):
AHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH!
* sexig monster-smiley *
så ser jag ut nu xD
Snapeward säger (18:47):
WFT! Finns det? XD
Don't mess with the snapeward! säger (18:47):
Ja! XD
vi hittade det xD
DU! XD jag köpte en såndär fjäderpenna på Bokia!
Snapeward säger (18:48):
haha xD
OMG! JAG MÅSTE HA EN SÅN!
 Happy potter känsla!! <8)
Don't mess with the snapeward! säger (18:48):
Ellerhur!  
Don't mess with the snapeward! säger (18:49):
Jag tog en vit för det är ju mest likt xD
OCH nu fattas bara att snyggt helsvart block som ser ut som en bok XD fattar du hur jag menar?
Snapeward säger (18:49):
DET HAR JAG!
En sån svart 8D
Don't mess with the snapeward! säger (18:49):
WOAAA! fusk!
vart köpte du den? 
- i grekland-
säkert XD
för sån otur har jag XD
Snapeward säger (18:49):
HAHAHA NEJ!
Snapeward säger (18:50):

*trumvirrvel*
Don't mess with the snapeward! säger (18:50):
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Snapeward säger (18:50):
*längre trummvirrvel*
Don't mess with the snapeward! säger (18:50):
* svimmade *
Snapeward säger (18:50):
BOKIA! TA-DA!
Don't mess with the snapeward! säger (18:50):
WOAAAAAAAA!!! * vakna igen *
XD
JAG.MÅSTE.DIT.FORT.NÄR.JAG.HAR.PENGAR.TILL.DET.DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH
Snapeward säger (18:51):
HAHAH VI.MÅSTE.TILL.BOKIA.PÅ.MÅNDAG!
Muhahaha! den kostade typ 15 späääänn 
Don't mess with the snapeward! säger (18:51):
W00t?! 
Snapeward säger (18:51):
Yeees ;D
Don't mess with the snapeward! säger (18:51):
nu är jag very happy, yeeez!
Snapeward säger (18:52):
hehehe happy marina yeeez
<--- Marina


HAHAHAHA vi dör här. OCH idag är det När Lammen Tystnar! & till den ska jag käka stjärn-chips och dricka trocadero! <]8D|*               <--------- very, very! sexy harry potter!

Kommentarer
Postat av: Börje... god of sex

HAHAHAHAHAHAHAH!

Loreal!

beacause i'm worth it!

JAG KAN INTE GÖRA DET LÄNGRE!sad face



allt mitt hår är borta. >.<,

Jag saknar det lite.. men bara lite..

Hhehe

marina, jag orkar inte skriva flumm..



Okej, jag försöker.



BRB någon ringer på dörren.



Det var en äcklig snorunge som tiggde godis. jag ville bara ta på mig min porrfilms mask och fråga om han ville komma in och leka och sedan stänga in honom i en bur och grilla honom över öppen eld när han frågade: "bus eller godis". jag tog fram min leksakspistol och sa: "jag ahde precis tänkt säga detsamma".

Jag fick 3 godisar och 1 marabou kaka.



Omg! nu kommer det fler!

Where does zthat thing comes from? >.< dödödödödödö



Jag kanske ska säga som engelska läraren.

Yeeezzzz

Wazzzzz

Hazzzzz

Doezzzz

not(zzzzz) <--- jag lovar att hon hade lagt till z:trna av gammal vana där.



Nu är det snart skola.

och jag ger dig creds för att du orkar läsa hit ner ge marina creds

ta tillbaka creds

skratta ett "lika-lömskt-som-yzma-skratt"

Springa in i en buske med creds

Skratta rått

2008-11-01 @ 19:10:17
URL: http://eatsmackamores.snapeward.com
Postat av: Börje... god of sex

Jag hade skrivit något aslångt.. men den försvann >< BUHUUU

2008-11-01 @ 19:12:12
URL: http://eatsmackamores.snapeward.com
Postat av: Börje... god of sex

NÄMEN TITTA!

DÄR ÄR DET JU!!!!!!!!!!!! :d HAPPPPPYYYYYYY

2008-11-01 @ 19:12:35
URL: http://eatsmackamores.snapeward.com
Postat av: JohanPalmAndHisFansIsBajs

Ni e knäppa haha xD men vem e inte det=O

2008-12-13 @ 23:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0