Start me up

Jag har inget intressant att berätta. så alla som stör sig på oseriösa inlägg där man inte fattar något borde sluta läsa typ nu. Men jag känner att jag måste uppdatera i lite.
hela denna veckan har det varit karaktärsämnesvecka och det betyder, för dom som inte vet. Att vi som har yrkesförberedande program har det ämnet hela veckan medans små 9:or kommer och kollar runt. Det var väldigt längesedan jag var såhär trött, att sitta och göra ringar 8 timmar per dag en hel vecka är inte det lättaste. Jag är så sjukt trött på domdär jävla provringarna nu så det finns inte, jag vill bara slänga dom åt helvete + att jag har 11 kvar att löda, lägga i syra, fila, slipa, förminska &  förstora.

Filmkvällar hos Erika också. Harry Potter 4 & 5 har vi tittat på och jag är besatt av snape! Det känns inte så bra att älska så många äldre män som i allt också är badboys xD Men vad ska man göra åt alla hotties? - Jag fann Dregen i en gammal Elle tidning i skolan idag och då blev jag glad ;D + att jag märkte nyss att jag kan i princip alla repliker i varenda avsnitt av scrubs jag borde bli förbjuden att titta på den serien.

EPIC FAIL, erika. EPIC FAIL! - jävla hetro!   X         <---- fail smiley för att jag inte ser. hej smiley central!  <]8D

Jag börjar bli lite smått besatt av rolling stones också. intressesmurfarna avlider av brain scene i hannibal!




Kommentarer
Postat av: YOYOYO!

Nämen du vät!

Om man lägger fisk + fisk så blir det rom! iq

Vet du vad som hade varit kul?

Om du hade sagt att du "smider planer" eftersom du ska bli guldSMED! HAHAH!okej, inte ens jag tyckte att det var kul.

Hej! Jag är den episkt failade kvinnan!

Hej är du där?

Oej! Hejdå! klick

2008-11-14 @ 23:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0