T-Dagarna

Det käns fortfarande helt tomt här hemma. I torsdags även fast jag var hur jävla trött somhelst kunde jag inte somna, det var så sjukt jävla tomt. Jag somnade nästan vid 4 den natten. Helt hemskt! </3

Men nu ska jag ta tag i att skriva om våra dagar så det inte blir så att jag glömmer bort det helt och hållet. & till det behöver man musik, Volbeat ger mig good feelings så - hey ho, let's go! (8)

Tisdagen.
Det var en sjukt stressig morgon. Jag var så rädd att det var något jag inte skulle hinna så jag stressade sönder. Duschade, städade, damsög och fixade typ en halv miljon saker i hyper fart. När jag var klar med allt så va det 4-5 timmar kvar tills hon skulle komma och då blev jag helt rastlös istället xD MEN! sen var det äntligen dags att åka! Jag var inget nervös. Och när jag såg henne komma ut ifrån tåget, alltså den känslan var det så längesen jag kände. Bara ren lycka och förväntan :D
Vi gick runt i stoora falköping på  " stora " torget. hahah är väl inte det roligaste man kan göra men det var rea på Lindex och jag hittade ett nagellack ( åkte dit på fredagen igen och köpte två nagellack till + en conditioner till håret som luktar mmm så gott! ) och sen köpte jag ny foundation.
Efter det blev det en fika på Lilla Blå. Chokladbollarna där är nog godast i världen ;D Vi skrattade åt alla roliga folk och sen försökte vi lista ut vilka som var par och vilken som var pappan till den där stirrande ungen & vi kom fram till att dom alla var nog pappor till han och han var adopterad! så måste det vart x]
Jag köpte klubbor på BRIO och sen begav vi oss till busstationen där det var helt skabbigt med massa döda fåglar som stirrade läskigt på mig så jag fick skuldkänslor för att dom var döda Oo
När vi äntligen ( öhm ) kom hem till Vartofta så tog vi det årliga kortet på Sanna vid vartofta lanthande & detta året fick även jag vara med på en sjukt jävla äcklig bild ;p  
Hemma! vi satt och snacka lite och tittade på tv innan vi lagade mat. kycklingsoppa blev det. lite skabbig bara men det gick att äta xD Sen tror jag att det blev lite tv igen. Sen en film. den var ganska bra faktiskt för det trodde jag absolut inte att den skulle va. hah. Sen sov vi nog ganska tidigt.

Onsdag.

Jag var sjukt trött när jag vaknade ( som alltid xD ) Vi hade tänkt se på bio egentligen men det fanns inte en enda rolig film, som vi inte redan sett iaf. Så det blev inget, men in till skövde blev det. Det finns inte mycket kul där heller men jag hittade iaf ett par gympabyxor (: & sanna hon hittade sin efterlängtade läpp-telefon! hahaha stackare <3 och lagerhouse har verkligen så sjukt roliga saker. som en badmössa med punkfrill, söta tablettaskar, presentpapper med elvis och härliga kort. Sedan var vi inne på Yap. och där fanns det världens finaste vägg. jag lovar, jag blev helt kär och nu har jag bestämt mig för att göra så på min gaderob. Har hittat massa bilder så nu fattas bara tapetklister! ;D
Vi käkade på McDonalds och vi kan bara konstatera att jag och Sanna är koolast ever! ;3
Sen gick vi runt i lite meningslösa affärer och sedan tog vi oss ner till stationen när det började bli mörkt. Tog tåget hem och där vare väldigt trevlig ska jag säga. HAHA dendär tanten! Det var någon som gick förbi oss som kände tanten tvärs över gången från oss och gav ifrån ett glatt hej & tanten vände snabbt som fan på huvudet xD tåg är härliga!
Hemma så tittade vi på Go kväll och nån jävla hundtränare. Hon va så sjukt jävla galen! Det handlade om en hund som jagade familjens hästar så hon kastade massa påsar med burkar i på hunden. jävla galna tant! - Sen HAHA så tog dom fram en fin vit häst och skulle "prova" hunden på och dom började spela Live and Let Die XD det var helt genomtänkt! och hunden skrämde ju vettet ur hästen, jagade runt henne i halva hagen med den där galna tanten med påsen efter sig!
Tanten: FYY! VAD GJORDE DU! DET VAR DET DUMMASTE DU NÅGONSIN GJORT SOM HUND!  *Kasta påsen*
HAHAH jag dog. Bonde söker fru blev det sen. haha så sjukt jävla sur en av gay-killarna var. och en började gråta för att dom som åkte ut gjorde det.  härligt med känslor! ;)

Torsdag.
En jävligt seg dag. vi gjorde typ inget. vi tittade på tv, lite scrubs och snackade. Hela den dagen kändes det bara jobbigt för att jag visste att hon snart skulle åka hem. Det blev ett lite snabbt avsked när hon skulle på tåget. Nästan precis när hon åkt så började det snöa och då visste jag att dom följande dagarna skulle bli skit. Jag saknar henne helt sjukt mycket! :**



- Vi är rebeller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0