Hannibal the Cannibal

God morgon! Idag är jag uppe sådär äckligt tidigt igen men jag kunde inte somna om. Det är fint ute idag, solen skiner sådär härligt fint in i parken medans dom orangeröda löven faller en och en till marken. Men, igår så tittade jag på the silence of the lambs som jag sett förut men totalt glömt bort hur den gick. Den är ju så sjukt bra! Hannibal Lecter är så stört äcklig på alla sätt och vis, men man blir jävligt facinerad av honom. Inte minst jag och Erika. Vi satt och smsa under hela filmen om hur äcklig han var, hur lätt det var att lista ut slutet och allt där emellan.
Och även fast Hannibal är sådär psykopatisk och disturbd så ligger han på min lista över favorit bad guys. Även fast hans blick är så äcklig och hans röst är psykad så kan man inte sluta titta. Jag och Erika ska ha Hannibal-maraton soon, very soon! ;)

" I have to go now clarise, i'm gonna have an old friend for dinner "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0