yesterday

Jag har så sjukt tråkigt. & jag blev utmanad av Hanna. så here we go.
Meningen är att man ska slumpa fram låtar i sin musikspelare och sedan utmana 3 till att göra samma.

Hur känner du idag?
yellow submarine - beatles
Hur ser dina vänner dig? Man on the silver mountain - dio
Kommer du bli gift?
day tripper - beatles
Vilken är den bästa låten? can't buy me love - beatles
Hur går historien om ditt liv? with a little help from my friends - beatles
Hurdan är din skola?
i'm with you - avril lavigne
Hur kan du komma vidare i livet?
star war - backyard babies
Vad är det bästa med dina vänner? fuck forever - babyshambles
Hur kommer din kväll bli? yesterday - paul mccartney
Vilken sång beskriver dig? reflections - sweet
Beskriv dina far/morföräldrar? live and let die - paul mccartney
Hur går det med ditt liv? Drive my car - paul mccartney
Vilken låt kommer spelas på din begravning? soulweeper - volbeat
Hur ser världen dig?
all you need is love - beatles
Kommer du få ett lyckligt liv? read my mind - the killers
Vad tycker dina vänner om dig egentligen? i saw her standing there - beatles
Vad ska du göra med ditt liv?
Get back - paul mccartney
Kommer du få några barn? caroline - volbeat

jag utmanar ingen. alla har ett liv här.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du har också övergett Ark eller? x'D

2008-11-04 @ 16:56:31
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: Josefine "Yozzan" Lande

JAa tar åt mig av utmaningen ;)

Bara för att jag har tråkigt :P

Men jag har lite mer blandning än vad du har tror jag nog :P

Även fast jag har mest Beatles med:P

2008-11-04 @ 21:54:17
URL: http://altgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0