Saknad

Nu har Sanna åkt. Allt är så sjukt ensamt här nu. Men jag hör sannas röst när jag skriver det här och det är jättemys :*
Jag äter muffins och dricker juice och klagar på hur onödigt högt pappa har på tv:n medans jag saknar sanna jättemycket. Sen påminner allt mig om henne. Barnprogrammen på Tv, alla roliga personer i publiken på 50-50, scrubs. to.m. mina byxor påminner mig om Sanna. Det är helt sjukt! Och det är så jävla långt till Februari :'C
Och ni ska veta att sannas hår är skitsnyggt! [ kände att jag var tvungen att säga det bara ]


[ Jag vill inte känna .. ]

Kommentarer
Postat av: Sanna

Uuh, 1 vecka senare inser jag hur äckligt ful den

bilden är.. Mitt öga ser ju jätteredigerat ut.

Även om det inte är det överhuvudtaget! ><

(Ge mig fin ögonfärg?:/)

2008-11-04 @ 19:06:57
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0