Here comes the sun, and I say it's alright

Jag är uttråkad och det leder till ett trist, onödigt blogginlägg.
Jag letar efter nya intressanta bloggar och försdriver tiden med att lyssna på The Beatles och Small Faces som är helt underbara, musiken ger mig sånna vårkänslor.
Jag längtar tills skolan börjar igen så jag får träffa min underbara klass, jag saknar dom något helt otroligt. Sommarlovet kommer bli ett helvete, det är helt säkert. Jag har redan bestämt att jag och Miriam ska gå på bio nästa vecka. Hon får helt enkelt leva med det. Fast and Furious ska det bli, som jag har väntat på den filmen! vi kommer ju dö på biografen, det är helt säkert.


Kommentarer
Postat av: sandra

ja, visst blir man lycklig av beatles? alldeles underbart. small faces kan också vara riktigt bra.. :)

2009-04-09 @ 22:39:58
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag och Paul och John och Ringo och George kommer och våldgästar dig tusen gånger i sommar så du behöver inte vara orolig.

2009-04-10 @ 04:35:45
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0