I'm just sitting here watching the wheels go round and round

Idag har jag varit så sjukt duktig! Jag har städat både mitt rum och mitt badrum. Damsugit, dammat, torkat, skurat golvet - ALLT! Inte dåligt för att vara mig. Imorgon ska jag och mamma storstäda hela huset och det kommer ju bli sådär lagom kul..
Snart kommer hon hem med färg så jag kan börja måla lite grejs, känns bra. Sedan ska jag göra en supermariofigur i korsstygn tänkte jag (Y) Jag käner mig så sjukt pysslig! 8]


Moa är hemma också :') Jag har saknat ihjäl mig efter henne!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHHAH BILDEN<3 vi måmåmåmåmåste ses snart JU!

2009-04-09 @ 18:16:09
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0