Life is what happens to you while your bussy making other plans

Ja, bloggen går väl inte alls frammåt .. men ingen läser ändå så. Ja, jag ska iaf skriva lite vad jag gjort.

Jag och Miriam var hos Jannika för första gången förra veckan. Vi tittade på Fast and the Furious: Tokyo Drift och X-man: the last stand. Det var skitkul! Hon bor så himla mysigt och jag har bestämt att en dag denna veckan ska vi leka :)

Skövde blev det på onsdagen och vi hade det skitmysigt där! Vi var nära på att dö av skratt nästan hela tiden.
Jag har också varit på falköpingsmarknaden och där fyndade jag en hel del (: Vi käkade glass, slush ice, toast etc. och bara myste. Där bestämde vi oss för att grilla dagen efter.
Fredag: Vi grillade massa gott och hade skitkul! Vattenpipa, Kött, marshmellows, läsk och härliga människor, bättre grlinning blir det knappast.

Så JÄVLA skönt med vår!!


Sedan har även ett flygplan "kraschat i" skolan. trevligt!

Kommentarer
Postat av: V

jag läser bloggen :D ...haha what??!! ett flygplan^^

2009-04-06 @ 21:13:34
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag läser din blogg.

Vet du hur irriterad jag varit när du inte har uppdaterat?! :o

Folk har frågat vad det är som är fel och jag har bara morrat "Marina har.. inte.. uppdaterat.. sin.. blooogg..!".



Typ.



Men nu är jag glad igen.

Godnatt!

<3

2009-04-07 @ 02:23:05
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: Blubb

KOOOOOLLLLLAAA!!!!!! där e jag!!O.o Jag har en mysko färgad tröja typ lila/brun xD Jag står jämte en med grå tröja hon står till vänster om mig, sen e det på högersida av bilden XD jag e långt bort xD

2009-04-07 @ 21:05:45
Postat av: Marina

sv: HAHAHAHAHA! x'D

Nu vet ALLA vem, vart och hur du är!

Mission complete! over and out!

2009-04-07 @ 21:18:53
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Blubb

haha visst e det bra för man ser ju mig så tydligt på bilden x) Jag gillar kommentera här;P ska nog fortsätta med det :D

2009-04-08 @ 20:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0