Mama I'm coming home

Fredag till söndag har jag sovit hos Miriam. Vi har sett på film, svullat och gått på promenader. Vi tittade på Filip och Fredrik där Marilyn Manson och Jonas Gardell var med, två skitsköna snubbar i samma program - awesomeness! 
Sedan har det varit intagningsprov till Hantverk i helgen och det var tråkigt nog nästan inga som kom, men vi hade det kul i alla fall. 

Igår var det svenskaskrivning på 3 timmar, debattinlägg. Fyfan, jag hatar skrivingar jag blir så stressad och nervös att jag knappt kan tänka. Jag hoppas att det gick bra. 

Idag är jag sjuk, woho!
Jag har absolut inget att skriva om av värde. Men jag saknar Moa som mest just precis nu. 
Igår fyllde även lilla Nathalie år, Grattis busunge! <3




Kommentarer
Postat av: V

svar: eller hur??!! det är så fint! :D <3

2009-04-22 @ 20:56:52
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0