The toxicity of our city, of our city

Idag har jag köpt massa, massa påskgodis! :D
Och Jag har spenderat halva dagen åt att baka blåbärsmuffins, dom blev så sjukt goda och stoora! En muffin består typ av 3/4 blåbär och 1/4 smet, GOTT! x]  Nu skulle egentligen min far och jag se på Arn men han är ute och fixar med någon snubbe i fabriken så .. nej.

Jag underhåller mig med musik och ja .. inget för Erika loggade ut för hon skulle "måla med sin syster 8D" när jag var i stort behov av underhålling. Nejmen GUH! vad tråkigt jag har ... rädda mig någon?

http://www.youtube.com/v/IJmt3dr9XYQ&hl=sv&fs=1



Kommentarer
Postat av: Blubb

jag har inget liiiiv och jag har tråkigt x) var e du idag? msn? x) Erika e bajs för att hon inte ville snacka med dig xP

2009-04-09 @ 15:20:31
Postat av: Marina

sv: Jag är hemma! och du är inte inne på msn )':

Erika är alltid bajs, män är svin ;D

2009-04-09 @ 15:29:02
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Sixten... god of sex

vad i helvete?!

2009-04-09 @ 17:42:06
Postat av: Blubb

blev erika ledsen nu? x) Bara för att hon e Bajs XD

2009-04-09 @ 18:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0