Fåglarna älskar bakom molnen

Jag kan knappt fatta att det är fredag, denna veckan har gått så sjukt fort!
I tisdags var Louise här, vi bakade blåbärsmuffins och lyssnade på Tomas Di leva. Vi tittade också på HippHipp som alltid är sjuukt kul! ^^

I onsdags var jag på handledarkurs, det var otroligt segt men jag lärde mig en hel del (och pappa fick en reminder) Körskolelärarna verkar skitbra och roliga, vilket är sjukt viktigt för mig eftersom jag har så svårt att slappna av när jag inte tycker om någon. Papprena är skickade också så snart kan jag börja på riktigt, härligt!

Igår skulle vi åkt till Götene marknad men det sket sig totalt! Jag hatar alla dessa jävla bussar! vad är det för fel på västtrafik egentligen? Suck! Men, eftersom det inte blev något så gick vi en stund till Bibloteket i stan och där hade dom de mest fantastiska beatles-böckerna! mums. Men jag kom därifrån med ännu en bok av Val McDermid som handlar om Tony och Carol - awsomness!
Sedan åkte vi iväg till min broder där vi fikade och tittade på film. Vi såg på Be Kind Rewind, så jävla sjuk film men jag gillade den. Det var en jävligt seg början men sedan blev det lite roligare (thank god)
"I discovered somthing sad today .. Mr Fletchers analphabetic"
Sedan tittade vi på Hjälp! jag är med i en Japansk tvshow. Jag dog av skratt när Anna Book började lipa, faktiskt så dog jag av skratt bara av att se henne x'D
 "Jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv!" - yeah right!
Och hur många rädslor kan en människa ha? usch, jag hatar henne. "hata är ett sådant starkt ord" men nej, jag hatar henne.

Idag ska hela klassen ha Star Wars maraton och det gillar vi! ;D Sedan ska jag sova hos Miriam, det ska bli supernajs!

Kommentarer
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: låter som bra grejer ;D

2009-04-22 @ 15:21:09
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0