Well, she was just seventeen

Äntligen får jag tillgång till datorn på eftermiddagen!
Denna dagen har varit händelserik. Vi började med Idrott kl 8:00 och där fick vi reda på att vi inte behövde byta om, tack för den! -_- Vi hade genomgång om vad som skulle hända under året och det var både hemskt och roligt när Nicklas pratade om vilka mål vi skulle ha och klämde denna kommentaren.
"Några kanske vill ha som mål att gå ner 5 kilo" *titta lite menande på mig*
Svenskan och engelskan var riktigt skön, bara att skriva om personliga upplevelser och sådant är inte speciellt svårt. Att hitta på ifrån inget suger jag därimot på, ifall att någon ville veta bara. På lunchen satte sig vår svenskalärare hos oss och jag tycker mer och mer om henne. När vi snackade skit om vår engelskalärare så höll hon med xD
Erika: Men, eng-helena har ju en resväska med sig så!
sv-Helena: Ja visst! *himla med ögonen* Men .. det ska vi inte prata om!
Så jävla skön är hon! (för att citera erika)

Efter det så hade vi samhäll för första gången sedan nian och vi har det med HR som synd är, jag tål inte dom! Anywho! Våran lärare är helt okej för han gillar Beatles och annan grym musik men han skryter way to much! & vi vet ju inte hur han är som lärare ännu, hoppas han är en bra snubbe som inte tycker om redovisningar!
"Om man badar i en naturlig sjö och ligger helt naken i skogen. Är man beroende av samhället då?"
Mycket kan vara kul efter en lång dag! eller ja .. nu var den ju rätt kort, men det gör ju ingen skillnad ;)

Imorgon fyller jag år! Det är helt jävla galet! Detta är min sista dag som sjuttonåring så det måste ju firas med denna låten som varit mitt soundtrack hela mitt sjuttonåriga liv.


& jag glömde nästan. Ni måste besöka Amalias blogg för hon älskar beatles, precis som jag ;)

Jag glömde ju berätta att Jannika kom till Hantverk idag :D Jag måste sett ut som en idiot när hon kom för jag blev så förvånad att jag bara gapade stort. Men jag blev så glad över att se henne igen! :D & sedan hade hon en present till mig, nämligen två knappörhängen som jag antagligen kommer lyckas fånga på bild någon vacker dag.

Kommentarer
Postat av: Blubb

Grattis på din födelsedag imon :D Och njut av din sista dag som 17 år ^^

2009-08-27 @ 19:24:08
Postat av: Moa

Alltså hallå. Om han tittade menande på dig kan han typ skaffa kontaktlinser. Du är ju finast av alla.



Och 17 år. JAG DÖR IMORGON ÄR DET ÖVER FÖR DIG. puuuuuussssssss

2009-08-27 @ 20:01:47
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: emelie

Svar: Om typ 3 timmar så får du ju veta ;>

2009-08-27 @ 20:38:45
URL: http://silencelikeawhisper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0