John Christopher Depp II

Hej hallå! Min bror och jag såg på White Noice igår och den var kass, inte läskig någonstans och den var ganska tråkig. Fast jag såg på remaken av The Hitcher idag och den tyckte jag var toppen. Den var inte heller speciellt läskig men den var spännande och hade endel flippade scener som var halvt brutala. Jag har inte sett orginalet så den kan mycket väl vara bättre så det måste såklart undersökas.

Annars har jag gjort det vanliga, tittat på olika filmer, bakat och läst mitt nya nummer av ELLE som mamma kom hem med i morse. Det fanns intervjuer med både Johnny Depp och Emma Watson som jag inte hunnit läsa än, så jag är riktigt nöjd.

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0