All night long

Hej igen! Ny tillfällig, ful header. jag tycker inte alls om den, men jag störde mig på det rosa med det blåa. anywho!
Lördagskvällen var jättemysig, vi tittade på Ice Age 3 och Watchmen. Ice Age var hur kul som helst men Watchmen var lite -- konstig. Jag tycker dock att den var helt okej och lite brutal här och där, som jag älskar det. ;)
Vi fick även se Darins uppträdande på sommarkrysset och det var nog något av det sämsta jag sett .. det var så mycket wannabe Michael Jackson så jag nästan ville dö. Visst, det var säkert meningen men vafan, darin är ju en av nutidens största töntar. *suck*

Igår så var vi hos min morbror och hade det mysigt. Min syster var där också så det blev mycket lek med barnen.
"Kör inte på Kurt, då kan han inte stå på huvudet sen" internt och sjukt roligt! xD
Oskar och viktoria följde med oss hem igår så vi har dom busungarna hos oss här i veckan. Väldigt trevligt må jag säga, för igår när vi kom hem så tittade vi alla på tv och disskuterade Harry Potter. Andreas blev sur för att jag avslöjade allt som händer i sista boken men jag kan ju inte hjälpa att Oskar ville veta allt. Gud så intressant. Nu ska jag äta lite nybakad hallonpaj.

Och nu ringde min syster, tydligen åker jag iväg till henne ikväll och stannar tills på onsdag. The occasion - barnvakt.

Kommentarer
Postat av: sandra

gud vad gott med hallonpaj! skicka lite till mig!

och ha det så kul hos din syster! :)

kommer sakna dina blogginlägg dock..

-slängpuss-

2009-08-10 @ 15:45:12
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Musicinmylife

haha darin var så sämst^^

2009-08-10 @ 17:48:55
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Postat av: Elvira

Själv tyckte jag att Watchmen var en väldigt cool och välgjord film. Konstig kanske vissa kan tycka, men jag älskar när filmer inte är enkla att förstå sig på.

2009-08-15 @ 12:59:49
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0