WOHO!

Idag är det den 3:e dagen för mig som 18åring och allt käns fortfarande lika bra ^^ Jag tänket bara berätta hur mina dagar sett ut och vad jag fått.

På fredagen väcktes jag av mina föräldrar och bror vid 6:30 när dom kom sjungande in i rummet tillsammans med prasslet av kassar. Jag belv väldigt chockad när dom kom in med en kasse var, full med paket. Det var mysigt dom alltid och jag fick så mycket fina saker. Datorn, som ni vet, en bok, en film, tvål, sminkgrejer, presentkort på Veromoda och bokia (som var från min syster), en häftapparat för jag alltid klagar på att vi inte har någon xD, bodyscrub som doftar hallon och mandel - extremt gott! en presentpåse fylld med mitt favorit-te, klubbor i smak av hallon, blåbär och lakrits som är mina favoriter, & mörk choklad. Sedan har jag säkert glömt något ..
Men, när det var klart så sprang jag ner för att öppna presenterna ifrån Sanna som jag väntat på i evigheter! x] Av henne fick jag ett cd-fodral, 4 pins, en bok, 2 klistermärken på Dumbledore och Fåret Shaun som kan gå xD hahaha, det var riktigt kul att öppna dom presenterna kan jag säga er xD

När jag kom till skolan kl 9:40 så attack-kramade Erika mig så jag nästan bröt ryggen x'D & jag fick grattiskramar av både Kent, Björn och mina vänner ^^ Det var riktigt trevligt! (ja, jag älskar uppmärkasamheten i hemlighet ;D)
Jag fick även en liten present och ett skitsnyggt kort av erika! xD (det kommer bilder på endel av presenterna sedan) Men kortet var iaf fullt av intern-grejer. Det gillas! ;D
Kortet utlovade även en present på rockhouse i oktober.

Dagen förstördes lite på idrottslektionen när en del i HR var extremt bitchiga och sura. Fan ta dom, speciellt bitchen (enligt henne själv, faktiskt) Men Niklas lovade att jag skulle slippa vara med på bollspel nästa vecka och sedan fick jag faktiskt vinna i svanskull (or whatever)

Lalala, dagen gick vidare och Miriam följde med mig hem. Vi pärlade och lyssnade på konstig musik medans vi väntade på att min syster skulle komma. Pärlandet failade totalt men jag fick iaf en 60's pärlgrej av miriam x) Min syster kom vid 18:00 och jag fick så många paket att jag inte ens kunde bära dom själv! Av henne fick jag presentkort på Euroflorist, ginza, the body shop, 2 rosor, 2 tvålar och en av dom luktade lakrits! :D Scrubs säsong 5, en burk fylld med godis (bara lakrits, typ) ett förkläde och en bakhandske, en svart skål, ett berlockhalsband, ett armband, ett set med svampbob-saker (pennor, sudd etc.) Det var toppen!
Sedan åt vi pizzabullar och fikade lite. Sedan fick jag även en present av Miriam, nämligen the boat that rocked!

Söndagen bestod av bakning. Jag och Miriam gjorde pizzabullar och en tårta med chokladpudding istället för grädde eftersom jag tycker det är äckligt. Efter dom timmarna så tittade vi på Braveheart innsn vi bytte om till finkläder. Mina bröder kom vid 15:00 och av Magnus fick jag presentkort på Ticknet för 400 kroner som jag tänkt spara till Rolling Stones om dom kommer till Sverige nästa år :D Av Jimmy & Sara fick jag ett presentkort på SF och sedan en present som var tillsammans med Mamma och Pappa, nämligen ett presentkort som täcker kostnaderna för teorikursen för körkort + alla böcker man behöver :D

Våra pizzabullar blev väldigt populära, de tyckte det var godare än riktig pizza ;) Efter det så tittade vi på The Boat That Rocked och alla tyckte den var riktigt kul. Speciellt mamma.

& det var allt som hänt väldigt kortfattat. Om ni orkat läsa ända hit så borde ni få en kaka eller något annat gott (Y) Sedan var det bilderna på endel av det jag fått.


scrubs av Jenny, The Boat that Roacked av Miriam och Från Andra Sidan av Mamma.

Paul McCartney bakom myten från Sanna och Rock-boken från mamma och pappa.

Dessa är ifrån mamma. Toppen eftersom jag är lite besatt av oljor x]

Lakritstvål från Jenny med familj. Luktar underbart gott! :D

berlockarmband från Jenny.

Det sjukt söta fåret shaun ifrån Sanna. Jag älskar honom verkligen! haha

Kortet från Erika, är det inte sjukt snyggt! ;D

& den lilla filuren jag fick av Erika, hon har gjort den själv! Så sjukt söt! xD

Jag är så extremt nöjd med allt jag fått och tack för alla fina saker och grattanden :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh vad fint kort! och the boat that rocked! DÖÖÖÖR. vi ska se den konstant när jag kommer:D:D:D

2009-08-30 @ 21:48:27
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åååh, jag blir så avundsjuk på allt. Fast ja, du förtjänar det så..

Och vad bra att Shaun funkade. xD Haha, jag var lite orolig där ett tag! ;D

Väldigt många andra fina saker också! ;D

2009-08-30 @ 22:21:12
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: Elvira

Fina saker :)

2009-09-02 @ 16:45:31
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/
Postat av: sandra

ååh vilket underbart kort. jag är lite avundsjuk, vill också ha fina vänner som gör fina beatles-kort, haha! :D det var fina grejer du fick i övrigt också! :)

2009-09-04 @ 18:06:26
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0