"I always think Pavarotti dresses very well"

Igår fick jag mitt fin-fina CDON-paket. Den innehöll detta:

bu för kassa mobilbilder dock. Men whatever. Jag har börjat läsa på HP och de vises sten för andra gången, det är sjukt hur lite man minns egentligen.

Jag såg på Australia igår och jag tyckte den var jättebra! Lite väl lång kanske, och lite seg på vissa ställen men i det hela en riktigt bra film. & jag fick gråta ögonen av mig, precis som jag gillar det + att hugh är extra het med sin australienska dialekt ;)
Romeo + Julia tyckte jag dock var en skitfilm! Den var rörig och jobbig, de enda bitarna jag tyckte var något att ha var när Romeo och Julia hade sina ensama stunder. Det som egentligen borde ha varit en snyft film blev bara en ren besvikelse - tyvärr.

Jag mår så jävla skit idag, jag vet inte varför, men jag har sådan extrem ångest och känner mig extremt ensam. För första gången på hela lovet. Vad jag behöver nu är lite 'Love Actually'.

Kommentarer
Postat av: Therese

Sv; Ja jag undrar fan med det, men jag tror faktiskt att det är så :s

2009-08-06 @ 20:56:03
URL: http://mjaopuzikat.blogg.se/
Postat av: sandra

men söt då. :( förstår att det kanske inte hjälper så mycket, men.. jag finns i alla fall. det är bara att ringa om du vill.

2009-08-06 @ 23:13:28
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag behöver dig



och love actually! åh!

2009-08-07 @ 01:25:47
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0