Nobody knows it but you have a secret smile

Igår lekte jag med Miriam. Jag var inne i stan vid 12 och miriam var försenad, som jag förväntat mig, med 20 minuter x) Först irrade vi bara runt på stan utan några vidare planer på vad vi skulle göra och bara pratade om allt och inget. Det var riktigt trevligt fast jag tror att jag tjatade för mycket som vanligt.
Efter att ha gått runt halva falköping så bestämde vi oss för att äta pizza på valentinos, men när vi kom dit så var det inga folk alls så vi sket i den och det slutade med att vi år pizza på Gondolinos, som vanligt :) & efteråt köpte vi såklart godis och glass och begav oss hem. På vägen mötte vi Louise så vi satte oss ner och pratade en stund.
När vi kom hem tittade vi på Australia och Juno, här skulle jag egentligen åkt hem men då ringde min kära mor och sa att bilen lagt av på motorvägen och att hon var fast där för pappa hade druckit lite vin för att fira något. Det händer alltid något när jag ska hem ifrån miriam, alltid! Men hem kom jag iaf tillslut, tack vare Jimmy.
Det var en riktigt trevlig dag med mycket att ta igen :)

Ikväll så ska vi i klassen grilla var det tänkt, så jag åker iväg till Erika aka Sixten lite efter 11 idag eftersom våran bil är paj och den enda skutsen jag har in till stan är med pappa vid den tiden x) Men det ska bli fett najs att träffa Erika igen! Ingen kan flumma som hon ska ni veta ;)

& imorgon börjar skolan och det känns riktigt bra för en gångs skull. Inget nervöst alls. (Y)

Jag & erika extremt snygga dagen efter en halloweenfest.

Kommentarer
Postat av: sandra

gud vad söta ni är, haha!

tur att du kom hem till slut i alla fall. :)

2009-08-20 @ 11:40:40
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: vicckan (a)

fin blogg :)

2009-08-20 @ 16:16:45
URL: http://hejjvictoria.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

haha ;)

åh vad mysigt :)

Nej kom hem från skolan för ett tag sedan så det blir att ta de lugnt, kanske träna lite ^^

Jag pluggar andra året på medialinjen med inriktning grafisk kommunikation :) dudå?

kram

2009-08-20 @ 18:35:38
URL: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0