We sure are cute for two ugly people

Igår träffade jag min kära vän Mimmie. Hon var på körtävling med någon häst ca 2 km här ifrån så jag tog en promenad och var där och underhöll henne hela dagen. Jag var helt slut när jag tillslut kom hem efterom jag gått fram och tillbaka 3 gånger, fötterna värkte och jag hade värmeslag. Då passade inget bättre än lite glass till Harry Potter och hemligheternas kammare.


Idag har jag varit på äventyr i Jönköping med min mor och bror. Jag köpte lite smink, Harry Potter och fången från azkaban 2 disc som jag letat efter ett tag och massa mer onödiga småsaker. Men onödiga småsaker är ju ändå min favorit. Tre små råttor fick följa med mig hem ifrån Ikea och dom har fallit offer för den galna Harry Potter perioden jag fått tillbaka. Så här ser dom ut:

& dom heter Albus, Sirius och Severus efter mina favoritkaraktärer. Severus är lite udda för han har bara 5 morrhår men för det gillar jag honom extra mycket. 8)
På Ikea såg jag btw, Erik ifrån Robinson, ni vet han "pling, pling, pling - superstar!" När jag frågade min bror ifall det verkligen var han så sa jag den kommentaren här ovan. Då tittade han på mig och log lite generat, det tyckte jag var extremt kul. Det är för övrigt sjukt vad jag ser "kändisar" överllt nu för tiden, jag gillar't (& det gör också sanna?)

Nu ska jag svulla lite godis och titta på någon av filmerna jag köpte innan Being Human börjar. Smell yah!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Är Dumbledore en av dina favoritkaraktärer?! :ooo



Såklart jag gillar't! ;D:D:D (Jag kommer aldrig glömma när du träffade Tommy & Allan - utan mig! ;o)



Är Being Human bra? Och HUR bra isf? Inte i klass med Harper's Island va? Jag har tänkt att jag ska kolla, men jag har inte pallat.. :P

2009-08-02 @ 20:04:28
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Svar:

Jag har tänkt på Bo Kaspers-konserten och nä, det är faktiskt inte den ALLRA värsta jag varit med om. Det är Mando Diao på Gatufesten förra året! (Herregud, det är nästan bara Ark som är värda att torteras så för..)



Alla låtar lät exakt likadant & texterna var sjukt ointressanta. Alla i Mando Diao stod på var sin plats nästan hela konserten och hade sina fula luggar i ögonen HELA TIDEN. Ingen av dom tittade upp på publiken EN ENDA GÅNG. (Inte ens när folk skrek deras namn, bad staaaajl!)

Förutom det hängde en tjej över mig och grät, och en kille stod och tafsade på min rumpa HELA konserten. Och eftersom det var så satans trångt och alla pressade som fan kunde jag inte få ner min hand och ta bort hans - så jag fick stå där och bli helt antastad!!! :'o

Sorry, var bara tvungen att berätta. Så att du inser. Att den konserten faktiskt var liiiiite värre än Bo Kaspers! ;D



Oh yes, jag väntar på resten av svaren! ;D

2009-08-02 @ 20:15:23
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Oj, nu känner jag att jag måste svara på din senaste kommentera också:

Jaaa, det är helt sjuuukt att du snart blir 18 år! :o Shiet. Och jag har redan fixat din present. Är inte det också helt sjukt?! ;o Och att jag typ redan kommit på vad du ska få i julklapp. Shit pommes. Ska jag skicka allt i ett paket kanske? Hmm. Vad tycker du? (Nä, jag har inget liv. Eller något att göra. Så jag bara kommneterar lite blablabla här. Okeeeej?)

Men vetu, jag fyller 18 om typ ett halvår. Är inte det också lite sick? Sicksicksicko..



Yes. Vill du byta, vill du byta drömmar, vill du byta drömmar med varann? (8)

2009-08-02 @ 20:20:19
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Svar: Absolut! När vi båda har fyllt 18 måste vi fira. Med en London-resa kanske? ;D

2009-08-02 @ 21:16:44
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: sandra

haha! pling pling pling - superstar! gud vad roligt. jag ser aldrig kändisar!



(och jag gillar dina råttor!)

2009-08-02 @ 23:28:30
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0