Happ, hmm, ha, ja, mhm ..

Igår var jag på filmväll hos Miriam men innan dess så åkte jag till Louise och vi hade det trevligt med en kort promenad, lite skvaller och fula-kläder-mobbning.
Kl 6 begav vi oss till Miriam och vi var först av alla så vi lyssnade lite på musik och tittade på roliga klipp med Alan Rickman. "Hello Alan Rickman, it's, Alan Rickman"
Sedan kom det mer folk och vi tittade på Marie Antoinette som totalförstördes. "Förr i tiden pissade dom i hörnen, bakom gardinerna och så. " Efter det såg man, eller iaf jag och erika, alla i filmen stå bakom en soffa och se spända ut. haha. Miriam bjöd oss på brownies som var så jävla goda! Dom innehöll tydligen 575 gram choklad, hej fettbomb!

Sedan kom Evelina och Olivia och då tittade vi på Oh Brother, where art thou? Men det blev mer flummande än tittande som vanligt. "Bra att dom tar med någon som kan sjunga i filmen." - "Men marina, det är min mamma!"
Hela kvällen var full med underbara kommentarer x'D
"Men alltså, när jag är seriös så är jag oseriös och när jag är oseriös så .. är jag också oseriös men .."
".. du är aldrig seriös helt enkelt."
Det var helt enkelt en toppenkväll med hur mycket skratt som helst! x')

Men idag så skrattar jag åt något helt annat, nämligen detta:

ah, idag har jag en skjorta på mig då, det kanske ser ut som att jag har en blå skjorta, hm, [...] Men, det är den inte, näh, nä. Den, den är .. neonbrun. happ, hm.
Jag dör! x'D

Kommentarer
Postat av: sandra

underbart! :D

2009-08-23 @ 12:42:25
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahah vet du hur mkt jag skrattar åt den?^^

2009-08-23 @ 15:48:02
Postat av: Adore

Det innan var från mig då ;)

2009-08-23 @ 15:48:18
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0