Emma Watson for Burberry

Uppe tidigt som vanligt. Jag fattar inte varför jag vaknar vid 6-7 varje morgon, det är inte rättvist. Jag har i alla fall börjat utveckla en kärlek till Emma Watson, hon är inte bara sjukt söt utan hon verkar vara en sån smart och annorlunda person som inte vill vara eller bli som alla andra. + Att hon har riktigt bra musiksmak.
Det jag vill komma till här är att jag har sökt massa bilder efter intervjun jag läste med henne igår, och jag måste säga att dessa bilderna för Burberry är extremt snygga.



Det är så fantastiskt brittiskt!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Jag tyckte den var riktigt bra och, rolig! :D Men lite irriterande slut.. haha ;)



Hon är så söt och duktig!

2009-08-18 @ 09:45:10
URL: http://angelicabe.blogg.se/
Postat av: sandra

hon är jättesöt och bra.

(för övrigt så lider jag med dig. vet hur det kan vara att vakna tidigare än man vill. usch så frustrerande.)

2009-08-18 @ 11:56:22
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Sixten, god of sex, nu som V.I.P.

Varför ser killarna helt invalida ut?

Hon kanske snodde deras intellekt...

Det är därför hon är så smart! Jag är ett geni!

Nu ska jag gå och dela med mig av min teori till någon tysk professor.

Lol.

2009-08-18 @ 15:54:23
Postat av: ANGELICA

jaha, ja jag har inte läst boken men längtar tills nästa film! :)

Ja fy! Flugor och mygg är helt okej jämfört med de äckliga harkrankarna och sina äckliga ben, uscha jag klarar verkligen inte av dem XD



Hitta på ikväll då? :)

2009-08-18 @ 16:52:35
URL: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0