HV08 firar ettårsdag.

Vilken fin dag det blev igår kära vänner.
Jag kom till Erika vid 12 och vi försökte se på mord i sinnet men det blev mer flummande som vanligt när vi är tillsammans. "ni två borde inte få umgås" sa Louise, och det är så sant! Men, vi bryr oss inte :D
Vid 5 så samlades vi och begav oss bort mot mösseberg, det var tre små vänner som inte kunde komma men vi hade det ganska bra iaf. Jag trodde dessutom att jag skulle dö när vi bara var halvägs upp för berget, det är hemskt vad sommarlovet gjort med min kondis! Men det viktigaste är att vi kom upp och äntligen fick börja grilla lite mat!
Jag fick äta mitt kött med händerna eftersom jag inte fick med mig några bestick (oh, I'm so clever!) men det var lika gott för det, kladdigt, men gott.
Under kvällens gång så pratade vi minnen och sådant som hänt under vårat första år som klass tills det ballade ur och Dahlbom sa något om att han ville ha sex med en fisk och jag såg en stackars guldfisk framför mig som flydde för livet.


"Jag är sexberoende!"
"OJ! .. men, var inte du oskuld?"
"Jo, det också!"

När det var dags att gå hem så fick jag och Miriam för oss att vi skulle springa ner för skidbacken och det gick ju skitbra tills vi insåg att slutet på backen var näst intill ett stup. Vi kom ner hela och levande. Det var även några snubbar på cykel som åkte ner och sedan gick upp för den satans backen igen, galet!
Vi skyndade till Ica och sedan kom mamma som hämtade mig och grillen. & jag fick en tidig födelsedagspresent, nämligen en superfin kjol och klänning. Jag ser lite fet ut i klänningen men så tänkte jag att jag är ju det så vafan! Den ska användas på mitt kalas skulle jag tro.

Väl hemma så la jag mig i sängen och var så nära på att slockna när pappa kom och sa att vi måste putta in bilen i garaget, jag trodde jag skulle dö. Tillslut fick jag sova iaf och nu sitter jag här första dagen på höstterminen och väntar på att få duscha extremt exalterad för att få se de hantverksettorna man inte träffat än. Jag hoppas att det blir en bra och kort dag! x)

(idag är det även 7 dagar kvar tills jag fyller!)

Kommentarer
Postat av: sandra

vad mysigt det låter. :) och heja mammor som ger en kjolar och klänningar! :D

2009-08-21 @ 12:57:09
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

jaha :D det låter spännande, gör du smycken och sådant eller?

oja :D

2009-08-21 @ 19:59:17
URL: http://angelicabe.blogg.se/
Postat av: Linda

sv; tack! :D

2009-08-21 @ 22:04:58
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Blubb

va en rolig dag hv08 e bäst ;) ne men dem nya ettorna e läskiga :O

2009-08-22 @ 09:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0