I don't know everything. I mean, despite the fact that you think I do.

heyah there guys, jag är sjuk och har lite halvtråkigt. Jag har inget vettigt att blogga om men jag kan säga att jag sett klart på hela andra säsongen av Criminal Minds och säsong ett och tre väntar på att komma hem till mig inom en snar framtid, det är jag otroligt lycklig över. Imorgon är det meningen att jag och pappa ska åka och handla de sista julklapparna och jag hoppas att jag orkar för det är något av det mysigaste jag vet, jag och pappa sakta lunkande runt bland alla andra i julstressen. ahwell, nu ska jag se klart på underworld: revolution och sedan slänga mig trött i sängen och sova gott. Vi hörs snart.

jag har åter igen fastnat i photoshop och har spenderat de senaste dagarna med att redigera foton och upptäcka nya saker. Det är så otroligt kul och för det mesta så blir jag nöjd.

Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

Underworld är bra alltså :D



sv: kram :D

2009-12-18 @ 23:34:52
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag har ett ganska starkt intresse för så där hemska saker och speciellt Jack the ripper fascinerar mig. Det är dock lite jobbigt att vara lättskrämd och ändå vara intresserad för sånt :P

2009-12-19 @ 00:40:29
URL: http://alittlesomethingelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0