Apple Green

Jag har suttit och stirrat på denna sidan i snart en halvtimme.. jag har inget att skriva om. Egentligen har jag mycket att skriva om men det går inte få ut. Jag borde skriva debattinlägget till svenskan men jag kommer inte på hur jag ska skriva.Jjag borde även läsa Hannibal, den engelska för nu ska uppgifterna till den snart vara inne. Jag ljög igår och sa att jag hade läst klart den för att jag inte orkade läsa, jag började på uppgifterna istället eftersom jag visste att jag inte skulle hinna klart allt på den lektionen vi skulle få. Själva resensionen blev klar jättefort för sådant är inte svårt att skriva, speciellt inte på engelska för orden flyter på så himla mycket bättre då än på det svenska språket. Men sedan var det uppgiften där man skulle skriva om en karaktär i boken, lite om hans liv, vad han tyckte om huvudpersonen, vilka skillnader och likheter dom har etc. Jag valde Barney, Hannibals 'skötare' för honom står det mycket om och i denna boken, ändå är det så svårt att skriva om honom.

Jag är sjuk och uttråkad och jag är sugen på att skriva ett brev till en liten vän någon stans, istället får jag jobba vidare med läxorna och vänta på att det ska börja gå framåt.

Jag har gjort slingor i håret också, apple green heter färgen. Jag är inte det minsta nöjd.

Kommentarer
Postat av: Adore

Jag förstår precis vad du menar. Man vill skriva av sig, men vet inte riktigt hur man ska börja och då blir det inget alls för man vet inte hur man ska fortsätta. Haha :)



Ah.. Jag borde också skriva debattinlägg till svenskan.. Oh lycka..

2009-02-18 @ 21:57:45
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0