I said I'd rather be with your friends mate 'cause they are much fitter

Hemma ifrån skolan. Blev klar med fastlödandet av ringar idag och nästa gång blir det att fixa själva hållaren 8]
Jag har planerat min kväll, nu ska jag göra en god smörgås med massa gott i + juice och sedan titta på Komissarie Lynley medans jag gör klart diktanalysen * POW! multitaskwoman! POW! * Sedan blir det en av mina jättestora muffins och att titta klart på The Osbournes säsong 1 och sisst men inte minst, städa! Trevligt säger jag! + ladda över mina kate nash låtar på skiva ^^

Och en fråga, syns min header för er, eller är det bara jag som inte ser den?


Kommentarer
Postat av: Adore

Oj det lät inte kul :(



Coolt att du ska bli guldsmeb tkr jag :)

Du kommer kunna göra massa fina saker sen då ^^



Headern syns för mig iaf :)

2009-02-02 @ 19:35:51
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0