I'm a man of constant sorrow

Igår såg jag på Madagaskar 2 på svenska dock, men den var sjukt jävla rolig iaf! Jag längtar tills jag kan se den på engelska för då lär den vara sjukt mycket bättre! :) Sedan såg vi på WALL-E också, men jag tycker inte den var värst bra, ganska långtråkig och jobbig miljö. Men alla robotar hade söta ljud så det gjorde väl att jag stog ut med filmen antar jag.

Mamma hade köpt Henna balsam till mig och igår provade jag det, håret är redan mycket mjukare och finare, nu är jag nästan nöjd med mitt hår och det är nästan omöjligt för mig att vara nöjd så det är bra x] Frisk är jag nu också, bara en otroligt jobbig hosta kvar.


HAHAHA! Jag hittade en skiva med 2-3 år gamla bilder på och detta var en av dem XD Usch, så äckligt ful. Men där var jag iaf smal, mina fingrar var smala och midjan och benen och ingen dubbelhaka! Och jag tyckte jag var fet då, herregud. om man kunde se sin framtid.. Och ursäkta för det sjukt stökiga huset! :p

Kommentarer
Postat av: Moa

du är inte fet nu heller marini:) fast väldigt olik, haha :D:D:D söte!

2009-02-13 @ 16:58:04
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: V

haha shit vad olikt...och du är inte fet nu :O

<3

2009-02-15 @ 18:55:48
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg

Du var inte äcklig och ful :o Du var och ÄR jättesöt! :D <3

2009-02-20 @ 20:12:19
URL: http://patricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0