Some people like to rock, some people like to roll

Det har vart så mycket. I måndags var jag sjuk som fan men jag åkte iväg till Erika för det var nämligen bokrea på Bokia från 00:00 - 01:30 så dit gick vi några stycken. Jag hittade lite, men bilder kommer sedan ;)

I tisdags var världens bästa Lousie här vi hade grymt kul! Vi dansade till Markoolio och bara flummade sönder, löste ordflätor och tittade på Bertil x) Såg lite på Oscarsgalan och Anthony var med ett tag :D

I onsdags var världens bästa Erika här vi pluggade, bakade, tittade på film, flumma om Gud, lagade mat och lyssnade på lite fin musik :)

Igår hade vi prov och jag vet inte riktigt hur det gick, fick fel på ganska mycket men jag tror jag klarade en hel del också. Började i silver och håller på med ett silverkors som jag tänkt få klart i dag (: Sedan var jag hos optikern och valde ut glasögonen jag skulle ha, ett special erbjudande gjorde så jag fick ett par extra. Tjocka bådar i lite brunaktig färg blev det ^^
Sedan gick jag och mamma på stan och jag fick massa fint av henne och även här fyndade jag en jävla massa böcker så detta året har jag hittat kanske 10 böcker hittils på bokrean. Det käns himla bra :D

Idag ska jag bli klar med korset, sedan ska jag åka hem och ducsha och sen sätter jag mig på ett tåg mot Lund och träffar Sanna. Ska bli kul. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0