Universal here, everlasting now

Jag är sjuk. Det är jättekul för dom som undrar! -_-'
Jag har sett på komissarie Lynley idag och Man!, den blir bara bättre och bättre! :D Sedan har jag även sett på andra filmer som inte har någon mening bara för att jag knappt orkat röra mig ur sängen på hela dagen. Menmen. Imorgon är en annan dag! * host *

Jag var på Ikea igår och införskaffade golv till mitt rum. Nu fattas bara färg sedan ska jag börja fixa iordning mitt eget lilla hellhole! (: Sedan blev det även en lampfot, ett nattduksbord och handdukar till min toalett, det behövdes!

Erika loggade ut från msn nu också, ditcha mig för att sy någon skolväska, hallå? Jag DÖR av trisstes här? Har inte det någon mening för någon av er? tydligen inte. Så, istället får jag underhålla mig själv här i ensamheten med Beatles och kanske en tröstande cupcake. Beatles är iaf ett måste!


Kommentarer
Postat av: Adore

Haha jag måste nog också se den :)



Jude Law är förövrigt grymt snygg ja.. Han ska få bo i min garderob tillsammans med Johnny Depp och Robert Pattinson hahah ^^

2009-02-11 @ 21:47:47
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0