Spännande paket från Ginza!

Äntligen har mitt och Erikas Ginza-paket kommit! Jag är så himla nöjd med mina köp, allt är så sjukt fint! :D
Det innehöll:

Paul McCartney - Memory Almost Full Special Edition
Paul McCartney - Chaos and creation in the backyard
Kate Nash - Made of Bricks
The Beatles - The Journey DVD
Paul McCartney - Live at the Cavern Club DVD
Jonas Gardell - Livet DVD

Och jag kan lungt säga Paul McCartney - Memory Almost Full Special Edition är helt klart det finaste jag äger just nu.


Nu är bara frågan, vart ska jag börja?

Kommentarer
Postat av: Sanna

"Livet" är asbra! :) Fast jag tycker nästan bättre om "Tillfällig gäst i ditt liv". Förmodligen för att jag var och såg den, men ändå! x)

2009-02-23 @ 16:33:16
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg

Beaaaatleees <3

Svar: Jim, heter han :D ;)

2009-02-23 @ 20:05:50
URL: http://patricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0