Vadå, till skillnad från den hippa, koola, sexiga påven vi hade innan?

Jag har läst ut ett uför gör entré nu, utan tvekan en av de bästa böckerna jag läst. Nu ska Erika låna den av mig och sedan ska vi disskutera skiten ur den! ;) Imorgon ska jag till min syster och till Göteborg, ska köpa golv på Ikea först och främst. Äntligen ska det börja bli ändring i mitt så kallade 'rum'.
Och som avslut på detta inlägget kommer det ett par sjukt roliga videor med Johan Glans, människan är så underbar!


Kommentarer
Postat av: Frida

jao, du har rätt, regn är mysigt i lagom mängder. maten i england då, vad tycke du om den? jag rent av hatade den. allting var så himla fett, och det som inte var snabbmat var jättedyrt, har jag för mig. kändes som att jag gick upp typ... 5 kilo på en vecka.

2009-02-10 @ 13:47:03
URL: http://heyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0