yesterday

Det blev ingen fest för mig igår, vilket suger! Men jag hade det ganska trevligt ändå, bror min kom och vi tittade på Mello och när han åkt så tittade jag och min lillebror på 'When a stranger calls' den var inte läskig någonstans och det blev ganska uttjatat när det ringde 200 gånger och att hon var så himla korkad hela tiden. Men filmen var ändå bra eftersom det handlade om en av de mest skrämmande sakerna som kan hända (enligt mig då) att man blir iaktagen och någon följer ens minsta lilla steg tills man blir helt galen. Det gjorde ju inte heller saken bättre att hon var helt ensam mitt ute i ingenstans.

Men nu ska jag dricka lite te och plugga sönder hantverksprovet så något sätter sig i min trånga lilla hjärna.
Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0