You ARE cute!

Hemma ifrån en kväll hos Ewelina där vi såg på Ice Age 2 och andra förbjudna saker, det var himla trevligt! Miriam lagade jättegod mat till mig, kyckling och ris. MUMS! 8] Åhå, Sebastian Tellier är på tv nu ' I tried to find the milky way ' underbart!
Jag fick Record Collector med en intervju med Sir Paul McCartney idag av mamma, så himla fin! Jag ska läsa den innan jag går och lägger mig hade jag tänkt. Men först, en dusch!
Vi var bara 3 på träslöjden idag också, så underbart tyst och skönt! ville bara säga det. Erika din rygg måste bli bättre nu, I feel sorry for you.


I WANT YOU!     - yes, i know Sir Paul!

Kommentarer
Postat av: V

åh tellier är så kool :D

2009-02-06 @ 18:50:35
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0