Mister Bellamy

Jag är tillbaka ifrån Partyön! nice,nice. Jag och Erika har tittat på film konstant och svullat i godis, chips och glass. Vi har kommit fram till ( eller ja, vi har alltid vetat ) att Jim Carry är kärlek. Ace Ventura tröttnar man aldrig på ;)
Jag köpte en film på rea igår också, Free Jack med både Anthony Hopkins OCH Mick Jagger! ' I drool (8) ' Den ska jag se senare ikväll eller imorgon (: Och på tal om imorgon så kommer Moa då. Det ska bli så himla kul! Jag är så glad.
Jag ska försöka fixa designen på bloggen också, är så trött på det mörka så nu ska det bli vitt och fina färger. Och med fina färger menar jag Rosa 8]

Sedan får jag ju inte glömma att mamma tog ut mig på stan idag och köpte lite saker till mig. Det blev 4 trosor, 1 flanell shorta, löst puder, rouge och en fin liten väska (:
Sedan har jag åter igen, efter 3 år, blivit helt kär i neopets. Dom har förbättrat det så totalt så nu ska jag fortsätta nörda där. Chao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0