Mot Sixtens residens!

Idag åker jag till Partyön och kommer inte hem förens på torsdag. Mycket film blire' (YRROL)
Jag har estetsik verksamhet första gången idag. Träslöjd, det var typ ..  6 år sedan jag hade träslöjd. Får se hur dålig jag är efter alla år x] spännande.
Jag har värsta sovmorgonen både onsdag och torsdag. oh, and it feels gooood!!! (SCRUBS)
Inga prov eller inlämningar denna veckan, än sålänge. ska bara skriva klart min diktanalys (: tack Sanna för hjälpen på svenska inlämningen, det hjälpte så sjukt mycket :*
På Mix Megapol i morse ( ja, döda mig för att jag lyssnar på skiten men det var nån jävla opera på P3? Oo ) Iaf, så försökte Adam Alsing imitera Hannibal, jävla tönt! hahahahah det var det sämsta jag hört! Men! i morse så spelade dom Beatles - Penny Lane på P4 :DD P4 på morgonen är det bästa, alltid någon beatles låt ^^

Ni får ett fint kort från John till Cynthia som avslut

Kommentarer
Postat av: josefina

cool header =)

2009-01-20 @ 07:14:18
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: Moa

Jag vill också ha ett sånt kort från John.

2009-01-20 @ 13:27:25
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg

Usch, träslöjd ger mig dåliga vibbar. Vår lärare var helt cp och sa att vi (eleverna då) var idioter och sånt, så han fick sparken. Och sen den nya läraren tafsade på en tjej i åttan och typ behandlade killarna som skit... Hahaha. Not good ;)



Beatles <3

2009-01-22 @ 15:54:03
URL: http://patricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0