Start me up!

Nu tycker jag vi alla ska vara snälla mot Erika och kommentera hennes fina inlägg. Ni ska veta hur lång tid det tog för henne att skriva allt det, she's a maniac, maniac (8) ehh ...... a! Sixten af silverstolpshufvud den 3:e - jag skrattar fortfarande. Sixelixten har den bästa humorn av oss alla ska jag säga er 8]

Btw, för dom som vill veta, så tog det fan 8 minuter för mig att gå ner och hämta en banan som annars brukar gå på typ 30 sekunder ._____. mina ben är döda! seröst. något måste vara fel ..


Mick, en av världens koolaste människor! ( hmm .. en lista på gång? )

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hahaha, din lilla snigel ;)



Mick Jagger är cool :D Start me up är dessutom en grym låt :D

2009-01-30 @ 12:25:58
URL: http://patricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0