Lördag

Idag har jag och mamma varit ute på stan. ( och jag drömde en helt sjukt dröm inatt ) Jag har köpt en hel del grejer och jag är supernöjd med allt! (: Vi träffade Jimmy 2 gånger på stan och varje gång han kom så tittade vi på en present till han, lyckat! Snubben fyller ju 32 imorgon ;D 

Mina fina inköp:

En liten uppvridbar skuttande pingvin. Jag älskar honom, han är det sötaste jag har. (:

Boken Jävla John. Den verkar helt underbar!

Nu slipper jag titta sönder filmen på VHS och börja på DVDn i stället ;)

Skolböcker inhandlade. Whitelines, det kan inte bli bekvämare ;)

En myströja på rea, en BH och typ 30 toffsar så jag slipper bli av med allt hår i slipen. smart! (:

Måste jag säga att jag älskar pingviner? och reflexer är ju alltid bra att ha :]

Ännu mera bandtröjor blev det .. halva min garderob är full med det skulle jag gissa ;p

Nästa vecka ska jag och mamma till skara där jag ska köpa lite böcker av Jonas Gardell hade jag tänkt. Mamma är så snäll, ger bort sitt presentkort så jag kan få massa fina böcker till min samling! (: Puss på det!

Jag och lillebror satt uppe och tittade på Scary Movie halva natten. det var rikitgt mysigt. Det är så härligt att ha en brorsa som har bra humor! Och som inte är fjortis! x)

Kommentarer
Postat av: V

hahah vilken sötopingvin :D

2009-01-31 @ 22:47:30
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0