based on one hell of a true story

Sen i torsdags har jag gjort följande:
- Tittat på en Kevin Costner film - Waterworld och tyckte om den
- Varit i Skövde
- Träffat min lärare Björn på Media Markt, totally akward! ;$
- Tittat på Yrrol
- Spelat på andreas nya xBox 360
- Möblerat om mitt rum
- Blivit helt såld i en låt, American Girl - Tom Petty   - K Ä R L E K
- Skickat iväg julklappar/presenter
- Bråkat med mamma
- Läst massa ur Hannibal
- Sett Silence of the lambs

Och jag har köpt:

- The worlds fastest Indian med Anthony Hopkins! :D
- The Dark Knight
- DH säsong 2
- Taxi med Queen Latifah
- Mumien - drakkejsarens grav
- ett halsband
- bokstöd
- två silver rådjur i porslin


I tell you! denna filmen verkar så sjukt jävla bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0