I did, I think I did. when I was a kid

Vilken dag! Idrotten! jag dog! Cirkelträning borde avskaffas för mina ben är nu helt körda, mina muskler har ingen kraft kvar. Jag orkar knappt gå ner i trappan, det är hemskt! PAIN! säger jag! nu skulle jag ju inte klaga här .. öhm.

Jag fick VG+ på min engelskaskrivning idag också så jag är himla nöjd! :D Träslöjden gick åt till att klippa och fixa .. igen! Alla andra är igång och där sitter vi och leker .. Men vi har iaf tänkt ordentligt på våran design och jag har nu hittat den perfekta designen. ;)
Jag: Jag sökte till barn&fritid bara för att söka något. Sen älskar jag barn :)
Becka: MEN GÅ BARN OCH FRITID DÅ!!!
J: NEJ! DET ÄR TRÅÅÅKIIIIGT!!!
B: MAN JOBBAR INTE MED BARN ÄNDÅÅÅ!!
Snygg kille: Jag går barn och fritid.
* Hysteriskt skratt *
- normaliteten!

Svenskan ... alla lyckades få fram något utom jag och erika ... Död åt Petterssonarna! och Tengil.
Funderar på om jag ska följa med Erika till Göteborg imorgon även fast jag inte har pengar .. man kan ju inte åka själv till gbg.. Får se hur det blir.
Nu ska jag lyssna på lite Paul, skriva klart datan och sedan sova till 8 imorgon. Jag älskar sovmorgnar :)


Där har ni en snabb och oseriös kladd på mitt planerade armband. Det blir noh bra.
( Förlåt för alla utropstecken i detta inlägget men det behövdes. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0