Your like a mix of Fergie and Jesus

I veckan har jag sovit hos Erika och vi har haft sjukt kul. Roligare kan man knappast ha med någon, Erika är lika flumm som jag och samma humor, that we like.
I onsdags var vi på födelsedags fest, ewelina 17 år ohyes! ;D Alla drack överdrivet mycket som det brukar bli. Jag, Miriam, Louise och Erika nyktra som vanligt. Jag ser inte det roliga i att supa sig skitfull? Fulla människor är så dryga ><
Sedan är fest mitt på en veckodag inte det mest lyckade för mig ;p Det har varit fester hela veckan och det skulle inte förvåna mig om det var en fest idag igen. Menmen.
Jag och Erika gick iaf hem efter 2 timmar och tittade på film istället ;) Vi satt uppe till 5 och försov oss dagen efter. Vi hade matteprov och det gick helt åt helvete. IG igen antagligen ..

Magnus ringde nyss och nu är jag säker på att jag får en Hannibal-bok i julklapp :D WOHO!
Han kommer om några timmar och då ska vi äta kyckling och se på lite film (: + låna hans Guitar Hero i 4 hela månader medans mannen är i Asien. Så sjukt fuskigt. 3 månader utomlands, hon kommer komma hem precis i tid till våren.

Moa kommer nästa helg också :D åh, jag längtar så dit! <3

Saknar dem här tjejerna något så sjukt! <3

Kommentarer
Postat av: Moa

JAG LÄNGTAR !!!!!!!!! :D

2009-01-17 @ 17:06:52
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0