There's a fucking tiger in the bathroom!

Igår bjöd jag Louise på bio och vi såg baksmällan. Det är en helt genialisk film ska jag säga er, man han knappt ta andningspauser mellan skrattattackerna. En av de bästa komedierna jag sett utan tvekan. Vi hade det askul igår.






11:50 så sätter jag mig på tåget till Göteborg, möter upp min barndomsvän Mimmie i Herrljunga där vi tar oss vidare för en heldag i Göteborg. Det ska bli så himla kul för vi har inte träffats på nästan ett år. Eftersom vi träffats i princip varje dag i 14 år så käns det väldigt konstigt att vara ifrån henne så länge.


Kommentarer
Postat av: Blubb

Så sjukt bra film xD Tack för bion :D

2009-07-03 @ 23:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0