Build me up buttercup

Min dag började med min dagliga besökare, en skata som jag börjat kalla Ture, han sätter sig på min fönsterkarm varje morgon och väcker mig med sitt pickande och krafsande. Jag fattar inte vad han gör där kl 7 varje morgon, jag måste vara extremt kul att väcka. Dagen fortsatte sedan med frukost och kokning av chokladkola som blev så extremt god!
Sedan kom mamma hem med mat, min bror kom hit och lämnade deras hund Hampus, som vi ska vara hundvakt åt tills imorgon. Efter det åkte vi och handlade och jag hittade ett pennfack och ett block med svampbob på som jag ska ha när skolan börjar ;) Jag hittade även en fyndlåda på Willys där alla böcker kostade en guldpeng, jag belv så överdrivet lycklig och jag rotade igenom hela lådan och kom hem två böcker rikare.
Fyra hela timmar tog det att handla till morgondagen, jag ska aldrig mer ha kalas för 5 familjemedlemmar igen! Nästa gång får någon annan ta hand om alla födelsedagsbarnen! :D


puss!

Kommentarer
Postat av: sandra

söt bild! :)

2009-07-25 @ 00:44:06
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Sanna

Okej, first of all, bäst låt som rubrik. Man blir så glad. ”Jag är nöjd, nöjd, nöjd, mannen här är väldigt nöjd!” (8)



Och fusk, jag vill också ha en skata som heter Ture! :o Allt jag har är en duva som heter Allan. Han kommer bara när han har lust – vilket är när han vill bajsa på mitt fönsterkarm. Och jag är rädd för honom. :/

2009-07-29 @ 21:08:23
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0