Snape, snape, severus snape!

Nu har jag äntligen varit och hämtat biljetterna (ja vet, det var ett jävla tjat!) men jag är så lycklig! Jag har längtat efter den nya filmen så länge, speciellt snape. ;)
Jannika, så snäll som hon är, följde med mig. Vi träffade hennes bror på stationen och någon som jag tror var hans flickvän? I vilket fall så hämtade vi först ut biljetterna, mannen i kassan var supertrevlig! Men det kanske var för att jag var så överglad och övertrevlig mot han? Efter det hoppade vi lite och var glada, sedan satte vi oss på McDonalds och pratade medans vi mumsade på lite glass och strips.
Sedan gick vi en vända till Willys och köpte godis till morgondagen, gick vidare till stationen och där väntade vi ca en timme medans vi pratade om film, hennes nya hus och musik. Det är så himla trevligt att leka med Jannika för hon berättar alltid hur rolig hon tycker att jag är. Eftersom jag älskar min humor så blir jag så himla peppad och lycklig av att höra det. :D
Jag är himla glad över att jag har henne.
Imorgon, imorgon!

Kommentarer
Postat av: sandra

det är alltid roligt att höra att man är rolig, haha!



ååååh snape! <3 (det förtjänade ett fjortishjärta faktiskt) han är ju så het!

2009-07-18 @ 20:46:14
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Blubb

Woho :D :D

2009-07-18 @ 22:25:09
Postat av: melisa

wihuuu, jag har också hämtat biljetterna, ska se den imorgon! :D hoppas den är lika bra som man förväntar sig :)

2009-07-19 @ 18:06:56
URL: http://glaaader.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du ÄR rolig. Det säger jag ju alltid? Men det räknas inte då eller? :o ;D

Och igen, Snape är beeezt.

2009-07-29 @ 21:17:57
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0