Something wicked this way comes

Okej, jag tar detta långsamt och förkortat..
1. Olivia har varit hos mig tistag-torsdag och hon har tvingat upp mig vid 9:30 för att gå ut och gå en promenad INNAN frukost! De flesta vet hur cranky jag blir när jag inte får sova tillräkligt och dessutom blir utan frukost, inte kuul!
Annars spenderade vi dagarna med film och för min del blev det lite Harry Potter läsning, läste dock bara 200 sidor för jag kunde ju inte vara osocial hela dagen heller? ;) På torsdagen åkte till Jannika och myste lite. Vi provade hennes skor, jag kollade hennes böcker och sedan disskuterade vi lite hantverks-stuff, inget ni skulle förstå. ;) Vi bakade även muffins och pratade om alla möjliga saker. Sedan var det dags för Olivia att bli hemskjutsad och mig att åka hem. Den dagen slutade och började med 12 timmars härlig och väl behövlig sömn.

2. Jag har läst ut Harry Potter och dödsrelikerna för 4-5:e gången och jag förvånas över hur lite jag mindes och att jag grät 10 gånger mer än förra gången. Speciellt när min älskling dog och sanningen avslöjades - surprised? didn't think so ..


Nu ska jag se på the perfect storm. godnatt!
(and may snape hunt my dreams) lol's

Kommentarer
Postat av: sandra

ååh. sanningen är ju så sorglig, och antagligen det bästa med hela harry potter-serien. det vänder ju upp&ner på hela storyn. älskar't!



för övrigt tycker jag att det är lite smått oförskämt av dig att aldrig vara inne på msn när jag är det... :D

2009-08-01 @ 17:58:07
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: melisa

sv: ja ellerhur! håller verkligen med dig.

så hemskt att man är helt blek :(

2009-08-01 @ 19:54:33
URL: http://glaaader.blogg.se/
Postat av: Amalia

Du måste vara min tvillingsjäl. Seriöst. Jag har följt din blogg väldigt länge nu, och jag älskar den. The Beatles, Harry Potter & godis. Hur mycket bättre kan det bli? (:

2009-08-02 @ 16:52:08
Postat av: Marina

Amalia: Är det sant, att några av de bästa sakerna i världen delar vi samma åsikter om? Du har ingen blogg själv som jag kan få titta in på? Annars kanske jag skulle kunna lägga till dig på msn? ;)

2009-08-02 @ 19:55:08
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0