Your song is like a virus

Man blir väldigt glad när man får ett mail från CDON om att en ny bok har skickats och att man får fraktfritt vid nästa köp som ersättning för den defekta varan. Mindre glad blir man när msn inte fungerar och kommer antagligen inte fungera förens någon har löst problemet.
Enligt min bror så hade vi ett massivt virus på datan igår och för att få bort det var han tvungen att återställa datorn till den 1 juli. Så på grund av något litet as som älskar att skicka virus och förstöra för andra så kan jag varken logga in, laga eller återinstallera msn. TOPPEN!

Kommentarer
Postat av: sandra

ååh stackars dig. och stackars mig, vem ska jag nu tvinga att underhålla mig ikväll? :D hoppas det löser sig illa kvickt! kraam!

2009-07-21 @ 17:08:38
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0