Oh, Carol

Oh what a day! Jag har tagit bort nästan alla bilder från mina väggar idag, känns sjukt tomt men det är dags för en förändring som också är väl behövlig. Sedan har jag varit ute i solen resten av dagen, jag grillade och fixade middagen helt själv idag och jag kan säga er att det är inte lätt att göra 4 saker samtidigt. Speciellt inte när man måste springa ut och in varannan minut, men gott blev det.
Trevligt var det också när man begav sig på en promenad och träffade Jannika vid lanthandeln.
Jag har haft massa tid över till att läsa min bok idag också, nu är det bara 10 sidor kvar och det är så spännande att jag dör. Jag älskar när huvudpersonerna råkar ut för mordförsök etc. i böcker. Speciellt i Mord i Sinnet ;)
Och på tal om mord så börjar morden i midsomer om en timme och jag är så grymt peppad på brittiska mordgåtor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0